Условия за връщане
ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА PromoPrice.bg
Ди Ес България ЕООД следва стандарти за връщане и отказ на поръчка, учредени от Комисията за защита на потребителите в България. Всеки клиент може да върне получената от него поръчка, според нашата политика за връщане и замяна на стоки. Всяка една поръчка, направена в онлайн магазин PromoPrice.bg, може да бъде заменена или върната в срок от 14 дни, считано от датата на предаване на куриер към клиента при следните условия и стъпки:
1) ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ
Ако желаете да замените продукт от Вашата доставена поръчка, направете следното:
- Свържете се с нас на един от посочените контакти:
на телефон: 0886 442 510 или e-mail: sales@promoprice.bg, за да уточните най-удобния за Вас метод за замяна на закупения артикул; - След като получим пратката и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката, ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас продукти;
- Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, PromoPrice.bg приспада първоначално заплатената от клиента сума за продукт/и и информира клиента за размера на крайното доплащане.
- Стойността на куриерските услуги в двете посоки при размяна е за сметка на Клиента.
2) ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ
Необходимо е да изпратите мейл до : sales@promoprice.bg като трябва да опишете, че желаете да върнете даден артикул (или всички артикули) от поръчката, като попълните задължително:
- Номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail с потвърждение на поръчката) или номер на товарителница на куриерската пратка
- Причина за връщане на стоката;
- Посочете, че желаете възстановяване на сумата от наша страна;
3) ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ
- до 14 дни при плащане с банков превод. Ще получите парите обратно по Вашата банкова сметка.
- до 14 дни при плащане с наложен платеж. В този случай, ще получите парите си като пощенски паричен превод или по банков път на посочена от Вас банкова сметка. За получаването на паричен превод в офиса на куриера ще Ви изискат единствено лична карта.
4) КЪСНИ ЗАМЕНИ
При извънредни ситуации и открити дефекти можете да подмените избран артикул и в по-дълъг от стандартния срок. Тези случаи ще бъдат разглеждани от екипа на Роял Електроникс Трейд индивидуално и ще бъдат изпълнени извън посочената тук политика.5) ПОВРЕДЕНИ СТОКИ
При замяна или връщане на стоки закупени от онлайн магазин PromoPrice.bg трябва да се съблюдават следните изисквания:- Стоките да НЕ са с нарушена цялост на опаковка;
- Стоките да НЕ са със скъсани или липсващи етикети или аксесоари;
- Стоките да НЕ са надраскани или повредени по какъвто и да е било начин;
- Стоките да НЕ са употребявани;
- Стоките да НЕ са със замърсявания;
- Стоките да НЕ са с липсващи части;
Ди Ес България запазва правото си да откаже да приеме връщането на стоката на клиента без предупреждение, при положение, че даден артикул, който е върнат от клиента, не отговаря на гореспоменатите изисквания.