Достaвка
Поръчките в PromoPrice.bg се изпращат с куриерска фирма Еконт Експрес с опция "преглед и тест" преди заплащане. Куриерска служба Еконт Експрес е задължена да осигури условия и време за преглед и тест на всяка стока (доколкото това е възможно). При констатация на фабричен дефект дефектната стока се връща за сметка на PromoPrice.bg . При констатация на транспортна щета по вина на куриера на място се изготвя протокол за рекламация и клиентът не заплаща стойността и транспортния разход. Рекламация на стоки, получени от клиента без ЗАДЪЛЖИТЕЛНИЯ преглед и тест НЯМА да бъдат уважени.
Можете да изберете доставка до над 2000 офиса/Еконтомат или до адрес.
Цената за доставката може да видите в процеса на описване на поръчката благодарение на интегрирания модул за доставка на ЕКОНТ.
Срокът за доставка е 1-5 работни дни като нашата цел е поръчката да бъде при Вас още на следващия ден (над 90% от поръчките ни се доставят до 2 дни).
Списък на офисите на ЕКОНТ и график на обслужване на населени места без офис на ЕКОНТ може да видите тук: http://www.econt.com/offices/
При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, не по вина на куриера (в случай, че няма никой на адреса и др.), лицето извършващо доставката може да се свъже с вас на телефона за връзка, който сте ни предоставили за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката.
При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение не по вина на куриера, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява, като в този случай, като санкция за неизпълнението му от страна на купувача, "Ди Ес България" ЕООД задържа всички заплатени от купувача суми. Казаното в предходното изречение се отнася и за случаите, когато получател неоснователно откаже да приеме дадена пратка. "Ди Ес България" ЕООД/куриерът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато купувачът е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес.